På osby.se används kakor, bl.a. för anonym statistik. Du hjälper oss att göra en bättre webb om du accepterar kakor.

Du är här: Hem / Lättläst / Kontakt med kommunen

Kontakt med kommunen

Det finns olika sätt att kontakta kommunen.

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.

Telefonnumret är 0479-180 00.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.

E-postadressen är kommun@osby.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.

Skicka brevet till Osby kommunm, 283 80 Osby

Gå dit

Om du vill besöka kommunen

går du till Kommunhuset på Västra Storgatan 35.

Sidan uppdaterad: 2010-05-02

Dela och tipsa

Facebook Twitter